`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, June 18, 2015

FARID ISMETH DEDAH SIAPA BENARNYA ROSMAH MANSOR

rosmah mansur 1
FARID ISMETH DEDAH SIAPA BENARNYA ROSMAH MANSOR  | Farid Ismeth membuat satu temu bual eksklusif  mengenai isu hubungannya dengan isteri Perdana Menteri Datuk Najib Razak yaitu Datin Seri Rosmah Mansor.,dimana isu itu mengenai hubungannya dengan rosmah yang hangat di perkatakan media.
Farid Ismeth yang mesra di panggil dengan Pak Ngah mengatakan beliau malu dan tertekan apabila orang ramai mengajukan soalan benarkah isu kontroversi yang mengaitkan dirinya dengan seorang VVIP.
Berikut adalah temu bual eksklusif zamzarina zambri bersama farid ismeth yang telah dirakamkan secara amatur. Tujuan zamzarina zambri mengadakan temubual ini agar pihak-pihak yang memfitnah Farid Ismeth dan Rosmah Mansor itu mendapat kebenarannya hari ini walaupun Farid Ismeth tak pernah bersuara tetapi inilah yang terbuku di hatinya selama ini.
FARID ISMETH DEDAH SIAPA BENARNYA ROSMAH MANSOR 
Menurutnya, spekulasi itu (mengaitkan dirinya dengan Rosmah) membuatkan dirinya malu, tertekan dan memendam rasa terutamanya apabila berhadapan dengan orang ramai.
“Saya tertekan sejak isu ini dikaitkan dengan diri saya tapi saya terpaksa berdiam dan simpan semuanya. Bila saya menghadiri kenduri, ada saje orang yang akan berbisik- bisik melihat saya. Saya tahu perkara apa yangs sedang mereka bisikkan,” katanya ketika ditemubual oleh pengacara Radio Televisyen Malasysia (RTM), Zam Zarina.
Penjelasan beliau dilaporkan menerusi blog pengacara RTM itu, yang memaparkan video rakaman temubual bersama pembaca berita yang dikaitkan dengan Rosmah itu. Menurut Farid Ismeth, beliau tidak pernah bersua muka dengan isteri perdana menteri itu dan keliru bagaimana cerita dirinya boleh dikaitkan.
“Saya tidak pernah berjumpa dengan beliau (Rosmah) secara peribadi dan saya mengakui yang saya hormatkan beliau sebagai seorang isteri perdana menteri. Saya hormat beliau dan saya sokong beliau kerana sifat intergritinya dan isu ini tidak boleh dijadikan mainan,” katanya. Tambahnya, beliau bersyukur kerana memiliki isteri yang memahami dan tidak mudah melatah selepas berita ini tersebar.
“Isteri sangat memahami siapa saya, cuma anak- anak saya yang sering bertanya kepada saya adakah perkara itu betul atau tidak, dan saya akan menafikan perkara itu kerana ia memang tidak benar,” ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.