`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, March 2, 2015

PANAS BERAPI! MALAYSIAKINI BANGSAT KANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH ROSMAH!

Aku rasa perbuatan ini sudah melampau beb. Sangat melampau, dikala PM kita pergi ke perhimpunan menyatukan semua melayu di Malaysia ini, maka pada malam tersebut dimainkan gabar sebegini. Aku dah tak tau nak cakap apa dah. Aku tak faham kenapa puak Pakatan menyerang Rosmah dengan cara yang keterlaluan ni.

Apa salah Rosmah? Dia hanya merupakan isteri kepada Perdana Menteri, bukan dia berkuasa pun. Cara puak Pakatan menyerang Rosmah ni seolah-olah macam Rosmah la Perdana Menteri Malaysia. Apa ke bodoh pakatan ni? Kenapa melampau sangat ni?

Aku dah lama tak cerita pasal Rosmah dalam blog aku sebabnya mudah saja dia bukan ada apa pangkat pun, dia cuma isteri kepada Perdana Menteri tetapi setelah Malaysiakini buat fitnah tahap babi tentang kisah mendandan rambut berharga RM1200 ni, maka aku terpanggil untuk menceritakan apa yang telah berlaku sebenarnya.

 Selepas meneliti ucapan DS Rosmah yang hangat diperkatakan baru-baru ini. Barulah saya mendapat gambaran sebenar apa yang diperkatakan oleh DSR.

"Kalau saya nak cat rambut dekat rumah, dia caj RM1200.. amboi mahalnya. Kalau dekat kedai different charge, ni home service"

1. "Kalau saya nak cat" bermakna DSR baru tanya harga. Dan harga itu adalah mahal bagi beliau. Biasanya kalau dah mahal, kita tentulah tak jadi ambil service tersebut. Kalau DSR betul2 belanjakan RM1200 untuk cat rambut, sudah tentu dia kata "Saya cat rambut di rumah RM1200 sebab home service".

2. Kalau DSR jenis orang yang boros dan duitnya berpuluh juta seperti yang selalu dituduh, tak mungkin RM1200 pun dia terasa mahal.

3. Jangan kita terpengaruh dengan mainan laporan berita pembangkang. Harus kaji apa sebenarnya yang DSR ingin sampaikan - Kerajaan perlu memantau golongan peniaga tamak yang membuat untung berlipat kali ganda dan mengambil kesempatan ke atas pengguna. Tidakkan ini apa yang kita semua mahu?

Korang tengok, macamana portal paling bangsat dalam malaysia memutar belit kenyataan Rosmah? Dia kata benda tu mahal, tapi mereka si Malaysiakini boleh spin dan buat kurang lebih lapan artikel mengenai rambut ini. Bangsat kan? Hina sungguh kaki hasut yang berselindung disebalik portal hina ini.

Aku tak mau cakap banyak la, korang ada akal kan? Fikir la ssendiri...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.