`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, January 28, 2015

KUNYIT HANGIT! ANWAR NAK LARI KELUAR NEGARA? KE DIA LEPAS BEBAS NI?


Mahkamah kata 10hb Feb akan keluar keputusan rayuan liwat Anwar. Apakah dia akan didapati bersalah? Aku ta berani nak kata sebab aku tak mahu mendahului keputusan mahkamah. Biarlah mahkamah yang tentukan.

Cuma yang aku tak seronok dengar bilamana ada pihak yang dengan sengaja mahu mengapi-apikan dengan menyebarkan cerita Anwar akan lepas bebas sebab dah ada deal dengan PM la, itu la ini la. Ini semua teori konspirasi sahaja, Yang pasti aku rasa Anwar akan masuk dalam sebab dia tak boleh nak terangkan macamana AIR MANI dia masuk kedalam bontot mangsa sejauh 4cm!?

Ikut ada logik akal dan undang-undang sudah semestinya ke dalam tetapi sekiranya dia lepas bebas, aku tak tau nak kata apa dah. Apa pun kita tunggu 10hb Feb ni sebab hari tu hari yang sangat penting dan segalanya akan terungkai.

Aku nak tanya korang ni. Anwar akan BEBAS atau MASUK KE DALAM?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.