`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, August 6, 2014

Dinoda empat kali selepas kena 'jampi asmara'



“Saya sangka diberikan air penawar, rupanya ia air jampi yang menyebabkan saya seolah-olah dipukau dan hanya mengikut segala kemahuannya hinggakan saya diperkosa tanpa disedari,” kata seorang wanita yang mendakwa diperkosa oleh seorang bomoh lebih empat kali sejak setahun lalu.

Menceritakan detik malang itu kepada wartawan Harian Metro, wanita yang mahu dikenali sebagai Jamilah berusia 48 tahun berkata, dia mengenali bomoh warga Indonesia itu daripada rakannya selepas didakwa boleh memulihkan sakit badan dan sakit akibat terkena buatan orang. 

Dia yang bekerja sebagai tukang cuci di ibu negara bersetuju berjumpa bomoh berusia 65 tahun itu di Gombak selepas disarankan rakannya berbuat demikian. 

“Pada mulanya saya mengadu kepadanya yang saya mengalami sakit badan dan dia memberikan saya air penawar selepas meminum air itu, saya berasa seolah-olah dipukau sebelum diperkosa lelaki berkenaan.

“Selepas kejadian itu, saya pulang ke rumah dan asyik teringatkan bomoh itu menyebabkan saya bergaduh dengan suami kerana tidak mahu melayan nafsunya, sebaliknya hanya mahu berjumpa dengan bomoh terbabit,” katanya.

Dia yang tinggal di Setapak berkata, sejak setahun lalu bomoh terbabit ada menghubunginya empat kali dan setiap kali berjumpa bomoh itu di rumah lelaki berkenaan, dia diperkosa tanpa disedari hinggalah dia mulai sedar dua minggu lalu apabila dipulihkan suaminya. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.